rarity

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Rarity Diamond - 5 oktober 2013 21:01

I fall ngn undrar tänkte jag på "jingle bells" när jag skrev rubriken, iaf så har jag totalt snöat in på mode! Enda sen en kompis i skolan sa typ såhär: Alltså du (Rarity) du är ju bra på mode och sånt, ser det okej ut att ha en sån här tofs eller ser det konstigt ut med så liten?

Hon skulle bara veta hur jävla glad jag blev när hon sa så!

Att ha stil och vara modemedveten är två ganska olika saker,

Stil:
? Du klär dig i tex kawaii, rock, preppy och bryr dig inte om att det står i modetidningarna att rock är ute och preppy är inne tex.

Modemedvetenhet:
? Du vet vad som är inne och ute, och även om det inte är nytt följer du klädfärg trenderna

Jag tycker personligen att min är både och. Jag klär mig lite preppy men håller endå koll på trender o färger :) håller faktiskt på och planerar en walkin closet :D kommer bli as grym om jag lyckas spara pengarna ;)

Av Rarity Diamond - 5 oktober 2013 09:06

Just nu sitter jag i bilen på väg till Bauerträffen i Nässjö, typ någon scout tävling. Jag ska se till att det inte blir ett fiasko som förra gången för då så kallade vi oss "IQ badboll" och vi kom sist....

Iaf så älskar jag Enrique igelsias!! Mina två favvo låtar av honom är:
? Do you know? (The ping pong version)
? Tonight (i'm fuckin' you)

Presentation

Jag heter inte Rarity diamond, det är bara mitt "udercover" namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards