rarity

Alla inlägg under november 2013

Av Rarity Diamond - 14 november 2013 23:25

1. Jag är Arianator, det är som directioner elr Beliber fast för Ariana Grande
2. Jag är 14 år
3. Älskar the Fooo
4. Varje gång jag nyser undrar jag om det skulle låtit annorlunda på Engelska
5. Jag har satt upp posters i ungefär en tredjedel av mitt rum
6. Jag älskar när mitt hår är spikrakt
7. Jag har ovanligt lite på min önskelista i år.
8. Jag har riktigt svårt för att slänga typ gammla gosedjur eller sånt
9. Jag har fobi för sprutor
10. Eftersom jag är så himla awesome på idrott så knäckte jag till min rygg fel idag så jag kan inte vara med i morgon.
11. Mina favorit intressen är Sjunga och Scouter
12. Jag älskar mina minishorts som jag har på dansen.
13. Jag gillar inte nutella
14. Jag är lite halvt kär i en kilke som typ älskar att träna och jag avskyr det...
15. På min spotify spellista är det bara Ariana Grande låtar sen i slutet är det en med Sasha pietres och en från filmen teen beach movie.
16. Min pyjamas tröja är jätte söt för det har mustacher på sig
17 min idrottslärare hatar nog mig...
18. Jag tkr inte jag ser bra ut i tofs men det gör alla andra
19. Jag älskar mina bästa vänner Ebba och Emilia
20. Jag är beroende av det rosa glittret som finns på The body shop

Jepp det var lite random fakta om mig :)

Av Rarity Diamond - 14 november 2013 23:15

Varför är jag sååå dålig på att hålla med att blogga så är det alltid, jag skapar en blogg, bloggar jätte mycket i början och sen inte så mkt och sen skiter jag i den. Förlåt jag ska verkligen inte göra så. But some of you has maby just done like the ocean and waved goodbye ;)

Av Rarity Diamond - 8 november 2013 08:52

Jepp, jag är sjuk. På en fredag, det suger. Iaf så tänkte jag visa lite grejer jag nördar just nu. Lol!

? My little pony
? The mentalist
? Harry potter
?Ariana grande

Ariana har jag varit beroende av i evigheter. Hon är min idol. Om ni vill följa mitt Ariana Fan konto på instagram så heter det @bibblearianator men jag lägger bara upp Ariana bilder. Men så länge bjuder jag på lite av mina nördbilder.

Av Rarity Diamond - 5 november 2013 18:04

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera mig men det är inte mycket att skriva om här :/ iaf så är det dans imorgon, längtar verkligen faktiskt. Love dancing. Är bara inte så bra på det xD vi ses sen. leche leche (mjölk mjölk)

Av Rarity Diamond - 3 november 2013 15:57

Faktiskt så har jag aldrig varit på ullared, men förmodligen ska jag dra dit snart. Jag och Emilia ska dock i slutet av november åka till skövde för att handla in lite julklappar och sånt. (Bor inte i skövde) Vi ska dit för tex dollarstore finns där o sånt :)

Av Rarity Diamond - 3 november 2013 08:57

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Rarity Diamond - 1 november 2013 14:49

Hejhej! Jo idag fick vi våra nya garageportar! De är så snygga. Förra året målade vi om grunden till vårt hus, det var brunt så vi målade det grått. Men då stämde inte grageportarna in för de var bruna så vi beställde svarta och idag kom de och byggde dem :) Efter att jag hängt tvätten ska jag göra om lite i badrummet, vi har rätt mycket grejer där som jag tror att vi faktiskt inte ens använder :/ Vet inte om jag ger mig på mitt rum sen. Måste slå in mammas present också, det är bara 6 dagar kvar lixom! Att göra om och sortera är inget jag brukar det är bara impuls grejer jag kommer på då och då ska även ut på hajk i helgen med scouterna, ska försöka blogga då iaf. Något nytt i garderoben? Nä inget nytt alls, och det är så otroligt tråkigt faktiskt. Borde faktiskt rensa bort sommar kläderna, men jag har ingenstans att lägga dem. Något nytt som jag ska testa?/k] Jaa det kan man säga. Jag ska testa en hair repair mask från kicks Något nytt sparande? Jo ett litet sparande, om jag inte får Babyliss paris curl secret i julklapp så ska jag såklart köpa den, just nu var jag sett så ligger den på runt 1500:- men nu ska jag iaf ta hand om det jag skrev om innan vi ses :)

Presentation

Jag heter inte Rarity diamond, det är bara mitt "udercover" namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards